kakla masāžaVisi ikdienas pārdzīvojumi un stresi ”dzīvo” apkakles zonā. Lielā ikdienas stresa rezultātā saspringst apkakles zonas muskuļi, tie nosprosto ķermeņa šķidrumu brīvu plūsmu – traucē limfas plūsmai un asinsritei, līdz ar to traucējot limfai aiznest visu lieko no galvas un asinsritei piegādāt galvai barības vielas un skābekli. Tā visa rezultātā var rasties nogurums, aizkaitināmības sajūta, galvas un kakla sāpes, reiboņi, pasliktināties pašsajūta.

Kakla masāža palīdz šīs zonas muskuļiem atbrīvoties no pārmērīga saspringuma. Kakla masāža uzlabo asinsriti galvā. Sprandas masāža labvēlīgi ietekmē organisma svarīgākās funkcijas, tādēļ to pielieto dažādu saslimšanu gadījumā gan pie osteohondrozes, gan arī dažādu neirotisku saslimšanu gadījumā. Kakla masāža novērš miega traucējumus un uzlabo miega kvalitāti. Kakla masāža kopā ar galvas masāžu var novērst vai mazināt arī migrēnu. Sprandas masāža likvidē nogurumu, veicina darbaspēju atjaunošanos un patīkami uzmundrina. Kakla masāža tiek pielietota arī gadījumos, ja ir džinkstoņa ausīs, galvassāpes, sāpes plecu daļā un pat pie sāpēm rokās. Apkakles zonas masāžu ārstnieciskos nolūkos pielieto pie kakla daļas osteohondrozes.

Kakla masāža iekļauj sevī visu apkakles zonas masāžu, kurā tiek veikta plecu masāža, sprandas masāža un galvas masāža (matotās daļas). Sprandas jeb kakla masāžas ilgums ir apmēram 20 – 25 minūtes.

Sprandas masāža veicina asinsrites uzlabošanos galvas smadzenēs, muskuļos un saišu sistēmā.

Kakla masāža nomierina un palīdz atbrīvot prātu spārnotām un radošām domām.

Pieteikties!